עורך דין לתביעות ליקויי בנייה

הקדמה – ליקויי בנייה

ליקויים בדירה אינם דבר נעים אף פעם. מה שתורם למורכבות הוא השכיחות שלהם, שעה שכמעט בכל בית ובית בישראל ניתן למצוא ליקויים מסוגים שונים. לא תמיד נבחין בהם, ולפעמים כשהם יתנו את אותותיהם, זה יהיה מאוחר מדי. מה שחשוב לא פחות, הוא שלא פעם כאשר מודעים לאותם ליקויים, מעוניינים לתבוע את קבלן הבניין, או גורם אחר הקשור אליהם. כשזה קורה, חשוב להיעזר בשירותיו של גורם משפטי הבקיא בתחום.


קווים לדמותו של עורך דין בתחום ליקויי הבנייה

עורך דין המחזיק בהתמחות בתחום של תביעות ליקויי בניה מלווה את לקוחותיו לכל אורך הדרך. ראשית, הוא יידע בכלל האם יש טעם לתבוע את הקבלן או הגורם האחראי בגין הליקויים. על פי חוק המכר, לכל סוג של ליקוי בניה יש תקופת אחריות שונה, אשר לאחריה כבר אין המדובר באחריותו של הקבלן. עורך דין שמכיר את התקנות האלה, כמו גם תקדימי עבר בתחום זה בישראל, יוכל למנוע תביעות סרק.

מתי כדאי לשכור עורך דין לתביעות ליקויי בנייה

כדאי לשכור עורך דין לתביעות ליקויי בנייה בכל מקרה בו מתגלים ליקויים בדירה או מבנה שרכשתם או בניתם. עורך הדין יוכל לסייע לכם להבין את זכויותיכם, לאסוף את הראיות הדרושות להגשת תביעה, ולהגיש את התביעה בדרך הנכונה.

להלן כמה מקרים ספציפיים בהם כדאי לשכור עורך דין לתביעות ליקויי בנייה:

אם אתם מגלים ליקויים בדירה או מבנה שרכשתם לאחר קבלת המפתחות.
אם הקבלן מסרב לתקן את הליקויים.
אם הליקויים הם חמורים או מסכנים את הבטיחות שלכם או של בני משפחתכם.
אם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים לקבלת פיצוי מלא מהקבלן.

עבודתו המשפטית של עורך דין לתביעות ליקויי בנייה


עורך הדין מתחום ליקויי הבנייה, מייצג את לקוחותיו בהליך המשפטי, שאף פעם אינו פשוט. לגבי כל ליקוי, יש לחשוב על טקטיקה, או אפילו על הסכום המדויק אותו מעוניינים לדרוש. נקודה זו חשובה, מכיוון שלליקויים יש לא מעט היבטים משלימים, ביניהם איחור במסירת הדירה, פיצויים עבור הובלת פריטים מהדירה במקרה של שיפוצים, ירידה משמעותית בערך שלה או אפילו עוגמת נפש. קריה נוספת אודות עורך דין ליקויי בנייה עם הצלחות בשטח


Posted

in

by

Tags:

דילוג לתוכן